+36 70 396 54 80

+36 70 396 54 80

Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 9:00 – 17:00 Szerda: 9:00 – 19:00, Szombat – Vasárnap: Zárva

+36 70 396 54 80

Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 9:00 – 17:00 Szerda: 9:00 – 19:00, Szombat – Vasárnap: Zárva

Általános Szerződési Feltételek

1. Szolgáltató

A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Rose Hair Studio Kft.

Cégjegyzékszám: 07 09 031270

Adószám: 28736084-2-07

Székhely: 2400 Dunaújváros, Szilvás u. 7/A 5. ajtó

Telephely: 2451 Biatorbágy, Sasbérc út 1. C. épület

Képviselő: Juhász Krisztina

Tel.: +3670 396 5480

E-mail: jk.christina17@gmail.com

Web: https://www.rosehairstudio.hu/

2. Ügyfél 

 Az a személy, aki Rose Hair Studio Kft. szolgáltatásait igénybe veszi.

3. Az ÁSZF tartalma

Jelen ÁSZF tartalmazza a Szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos általános feltételeket, így Szolgáltató és Ügyfél jogait, kötelezettségeit, valamint egyéb, a szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

4. Az ÁSZF elfogadása

Az ÁSZF Ügyfél általi elfogadásra a megrendeléssel egyidejűleg kerül sor. Amennyiben az Ügyfél az ÁSZF tartalmát nem fogadja el, úgy megrendelést nem nyújthat be. A megrendelés tekintetében hatályos ÁSZF minden esetben a megrendelés során elfogadott ÁSZF. 

5. A szolgáltatások rövid ismertetése

5.1. A Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy valamennyi szolgáltatását a vonatkozó jogszabályoknak és egyéb szakmai előírásoknak megfelelően, szakszerűen nyújtja.

5.2. A Szolgáltatás nyújtásának helye a Szolgáltató telephelye, 2451 Biatorbágy, Sasbérc út 1. C. épület. A Szolgáltató a szolgáltatásokat a személyzete és egyéb közreműködők segítségével nyújtja. A Szolgáltató valamennyi szerződéses kötelezettsége teljesítésére jogosult alvállalkozókat igénybe venni, a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

5.3.  A Szolgáltató stúdiójában első alkalommal személyes konzultációra kerül sor. A konzultáció során egyeztetett méretben, színben és minőségben egyedi parókák, póthajak, tupék, turbánok, kendők, sapkák és egyéb kiegészítők (a továbbiakban: termékek) rendelhetőek meg. A termékek bővebb ismertetése a Szolgáltató weboldalának Szolgáltatások menüpontja alatt található meg.

5.3. A Szolgáltató az Ügyfelet minden esetben előzetesen egyeztetett időpontban fogadja és a Felek által külön meghatározott szolgáltatás nyújtásában részesíti, mely szolgáltatásért a Szolgáltató díjazásra jogosult. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a konzultáción túli szolgáltatások díja, a szolgáltatás adott nemére, az Ügyfél adottságaira, a beavatkozás bonyolultságára és megvalósíthatóságára is tekintettel, egyénenként változik.

5.4. A Szolgáltató az Ügyfelet a szolgáltatás menetéről írásban vagy szóban előzetesen tájékoztatja. Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy az előzetes tájékoztatást megkapta.

6. A Felek jogai és kötelezettségei

6.5. Az Ügyfél köteles a szolgáltatásokon az előzetesen egyeztetett időpontban megjelenni. Az Ügyfél köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót, amennyiben az előzetesen egyeztetett időpontban megjelenni nem tud. 

Lemondási feltételek:

Annak érdekében, hogy a Szolgáltató rugalmasan és hatékonyan tudja kezelni a lemondott időpontok újra tervezését, Szolgáltató megkéri az Ügyfelet, hogy 48 órával korábban tegye meg a foglalt időponthoz képest módosítását vagy lemondását telefonon:  

+36 70 396 5480

Amennyiben időpontját ennél később szeretné módosítani vagy törölni, Szolgáltató készenléti díjat számít fel, melynek összege 10 000 Ft.

Amennyiben az Ügyfél nem jelent meg a foglalt időpontjában, Szolgáltató megtagadhatja későbbi időpont adását az Ügyfél számára. Szolgáltató csak abban az esetben tudja biztosítani a kívánt szolgáltatást, miután az új időpontra való érkezéskor a lemondási díj kiegyenlítésre került. Fertőző betegség esetén Ügyfél köteles időben új időpontot egyeztetni, amennyiben mégis betegen érkezne, Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését.

Amennyiben a szolgáltatás nyújtására a Szolgáltató rajta kívül álló ok miatt az előre egyeztetett időpontban nem képes, úgy erről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatja, és az Ügyfél egyetértésével új időpontot biztosít az Ügyfél részére. Ügyfél semmilyen kártérítésre nem jogosult.

6.6. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás igénybevételekor az arra alkalmas fizikai és pszichikai állapotban megjelenni, ellenkező esetben Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni.

6.7. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatás igénybevételekor az erre vonatkozó jogszabályokat és a Szolgáltató működési rendjét tiszteletben tartani, a Szolgáltatás igénybevétele során a Személyzettel képességei és ismeretei szerint együttműködni ennek során tájékoztatni őket – saját betegségével összefüggésben – mindarról, amely mások életét vagy testi épségét veszélyeztetheti, így különösen a fertőző betegségekről és a foglalkozás végzését kizáró megbetegedésekről és állapotokról;

6.8. A Szolgáltató a tevékenysége során mindenkor az Ügyfél érdekeinek – az adott körülmények között lehetséges – figyelembevételével, valamint a tőle elvárható körültekintéssel és elvárható gondossággal jár el.

7. Díjazás

7.1. Az Ügyfél a Szolgáltatás igénybevételéért Szolgáltatási díjat köteles fizetni.

7.2. Az Ügyfél első alkalommal személyes konzultáción vesz részt, melynek díja 10 000 Ft. A konzultáció díja hajpótlás vásárlása esetén beszámításra kerül. 

7.3. Fizetési módok

– készpénz

– átutalás 

OTP Bank

Rose Hair Studio Kft.

11736037-23686599-00000000

– bankkártya: Szolgáltató megkéri az Ügyfelet, hogy a megbeszélt időpontja ellenőrizze a beállított kártya használati limitjét, a fizetéskori esetleges kellemetlenséges megelőzése érdekében. A tranzakció összege meghaladhatja a vásárlási limitjét, ezért előzetesen gondoskodjon a megfelelő beállításról!

8. Felelősség

8.1. A Szolgáltató kizárólag csak olyan kárért tartozik felelősséggel a tevékenységére irányadó felelőssége szerint, amelyet a Szolgáltató – beleértve a személyzetet is – szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott, és amelyek kifejezetten és közvetlenül a szolgáltatás nyújtásával vagy a a személyzet magatartásával állnak összefüggésben.

8.2. A Szolgáltató mindent megtesz a kívánt eredmény elérése érdekében, de az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a várható eredmény az Ügyfél véleményétől és megítélésétől eltérhet, mely eltérés miatt az Ügyfél semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel. Továbbá tekintettel arra, hogy szolgáltatások eredményének megítélése egyéntől függően rendkívül befolyásolt, a Szolgáltató esztétikai jellegű reklamáció esetén nem vállal semmilyen anyagi, vagy bármely egyéb felelősséget.

8.3. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a beavatkozáskor közreműködő Személyzet kizárólag szakmai felelősséget vállalhat, azaz a beavatkozást felelősségteljesen, a legnagyobb körültekintéssel, a legjobb tudása szerint végzi el a legnagyobb körültekintéssel, gondossággal.

9. Titoktartás, adatvédelem

9.1. A Szolgáltató köteles a szolgáltatás nyújtása során a tudomására jutott az Ügyfél személyével és az egészségi állapotával kapcsolatos adatot, tényt bizalmasan kezelni és csak az arra jogosultaknak átadni.

9.2. A Szolgáltató a szolgáltatások teljesítése során a birtokába került személyes adatokat a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi X. tv., továbbá az egyéb vonatkozó jogszabályok irányadó rendelkezéseinek megfelelően, kizárólag a szolgáltatások teljesítése céljából kezeli.

10. ÁSZF hatálya

10.1. Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről az Ügyféllel kötött Egyedi Szerződés kifejezetten eltérően nem rendelkezik.

10.2. Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF módosítására.

10.3. Szolgáltató biztosítja, hogy jelen ÁSZF-et az Ügyfelek még a jogviszony létrejötte előtt megismerhessék. Az ÁSZF nyilvános, azt bárki megtekintheti és megismerheti.

10.4. Jelen ÁSZF 2022. Július 1-én lép hatályba.

11. Záró rendelkezések

11.1.Felek a jelen ÁSZF-el kapcsolatos vitájukat békés úton rendezik. Amennyiben az ezzel kapcsolatos tárgyalások nem vezetnek eredményre, úgy Felek kikötik pertárgy értéktől függően a Dunaújvárosi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.

Amennyiben az Ügyfél panasszal fordul a Szolgáltatóhoz, úgy a Szolgáltató a panaszt rögzíti és egy évig megőrzi. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja, majd a vizsgálat eredményéről írásban értesíti az Ügyfelet. A panasz benyújtására Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein van lehetőség.

Bankkártyás fizetés esetén a fizetéssel kapcsolatosan felmerült panaszt a Szolgáltató továbbítja a hatáskörrel rendelkező pénzintézet felé.

 Az Ügyfél panaszának elutasítása esetén jogosult Békéltető Testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. 

11.2. A jelen ÁSZF-ben és az Egyedi Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv és az Egészségügyről szóló 1997. CLIV. törvény idevonatkozó rendelkezései irányadók.

ROSE HAIR STUDIO

Kedves Vendégeink!

Szalonunkban csak
előre egyeztetett időpontban
tudunk vendégeket fogadni.

Időpont foglalása csak telefonon lehetséges:

+36 70 396 54 80